17 Ocak 2013 Perşembe

elisa1010@windowslive.com bu mail'e kanmayın.

17 Ocak 2013 Perşembe 21:59:48 Gelen bir mail'i aynen akratıyorum.




selyam aleikum adresinizi evlilik sitesinden aldim
ben hayatimda ilk ve sondefa boyle bisiy yaptim ben
bilgisayar kulanmis ve yada anlayan biri degilim
kiz arkadasimin tavsiyesi uzerine ve onun yardimiylen 
bu yaziyi yaziyorum .kisaca kendimden bahsedeim ben
25 yasindaim 166 boy 58 kilyo bekyarim hic evlenmedim
aslen turkiyeliyim  ama yurt disinda ikamet ediyorum yunanistanda
16 yil once gelmistik bazi sebeplerden dolayi kendimi fazla 
oven insalardan degilim .ama kisaca sukadarini soyleye bilirim
ALLAH korkusu tasiyan bir insanim ozusozu bir olan
tek bir dilegm var ALLAHIN izniylen mutlu bir yuva kurmak
 ALLAH korkusu tasiyan biriylen musluman dininden 
anlasabilicegil uyum guven saglayabilicegim bir esim olsun isterim
cunku o kisi benim herseim olucaktir basimi onun omuzuna yasladigim zaman
kendimi guvende isedeim huzurum olsun yeter bana 
anemi banami kaybetim ablamin aylesinlen yasiyorum 
ve huzursuz hayatim var o uzden artik kendi yuvami kirmak isterim
ve evlilik adimimi atigimda sonsuza den yurumek isterim
iyi ve kotu beni merak edersiniz diye bir kacta 
fotorafimi gondertiyorum  ve beni tanimak bana ulasmak isterseni
telim00306943808587saygilar   son olarak sunuda soylemekisterim 
yazdiklarima inanmasaniz zahmet ediparamayin cunlu inanmak guven cokonemli
insan once ALLAHA IANMALI VE SONRADA KENDISINE ATIGU ADIMDAN VERDIGI SOZDE 
GERI DONMEMELI



Bu Mail'e Sakın Kanmayın Arkadaşlar. Yunanlı Dolandırıcıların Türklere Yapmış olduğu bir oyun bu.





Bu resimlerde dolanrıcıların Türk erkeklerini kandırmak için gönderdiği resimler. Kim bilir hangi bayana ait.

Dikkatli Olmakta Fayda Var Arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder